Podziel się wrażeniami!
Witam Wszystkich Forumowiczów
Mikolaj po wielu latach pisania do niego listów dał mi w te swieta A300+kit , jestem amatorskim amatorem, a fotografowanie traktuje jako dokumentacje uciekajacego czasu.
Przejżałem forum gdzie uzyskałem wiele informacji, a jedna z nich jest dobór drugiego obiektywu.
I tu powstaja już pytania, pisali Panowie i Panie że moga pomóc w doborze i doradztwie w zakupie sprzętu, nie znalazłem zadnego tematu gdzie można zapytac czy już ktos kupował w danym sklepie internetowym. Pozwoliłem sobie na założenie takiego tematu, (jeżeli gdzies jest na forum a ja nie znalazłem to prosze wkasować). Znalazłem sklep JapanFoto, co sadzicie Państwo o tym sklepie czy warto tam kupić.
I jeszcze jedno pytanie, już prawie sie zdecydowałem na zakup tego obiektywu Sigma 4,0-5,6/70-300 DG APO Macro SO(M)/AF, ale w tym samym sklepie jest Sony 4,5-5,6/75-300 o 100 zł tańszy. Który wybrać, dla amatora.
Co do Japanfoto to sporo ludzi narzekało na terminy realizacji i walki z serwisem Sigmy były, bo oni mają te obiektywy chyba z Japonii sprowadzane czyli NIE na rynek europejski.
Na stronach SIGMY masz listę sklepów których serwis nie obejmuje.
Oczywiście kupując w Japanfoto na reklamację odsyłasz do Japanfoto, ale jak już pisałem raczej nieciekawe opinie na temat tego sklepu czytałem.
Niska cena to nie wszystko!!
Dzięki za super szybka odpowiedz, Masz racje, nie zaryzykuje kupna nie majac pewnosci co do jakosci jak i orginalnego sprzetu, chyba pozostaje mi poczekac na obniżki poświateczne.
Ja swoją Alfę kupowałem w FotoJoker bo uważam, że czasem warto zapłacić trochę więcej ale za to mieć możliwość sprawdzenia na miejscu czy późniejszego reklamowania. Cena akurat też była atrakcyjna. Kupując w Fotojoker najlepiej złożyć zamówienie w ich sklepie internetowym a następnie odebrać już osobiście na miejscu (cena przy zamówieniu przez internet jest trochę niższa -w przypadku Alfy 300 było to koło 40 zł).