Share your experience!
SD card
Thank you, in advance to answer my question, I am disappointed with my purchase, because your brand of mobile, does not allow me to transfer my applications on my memory card, I know many people who complain about the that, danc I would be forced to buy more sony in the future, because of this problem, damage 😏
Carte sd
Je vous remercie, d'avance de répondre à ma question ,je suis déçu de mon achat, car votre marque de mobile, ne me permet pas de transférer mes applications su ma carte mémoire, je connais beaucoup de monde qui ce plaignent par rapport à ça, danc je serais contraint de plus acheté sony à l'avenir ,à cause de ce problème là,dommage 😏
I've edited your post as this is an English only forum, you can use Google Translate to reply and/or post.
Since this is a user based forum you should send your feedback to Sony directly >>> Local support
@7647873149 moving apps to SD is disabled most likely due to performance hit. SD cards have lower write and read speeds, so apps installed on an SD card launch slower. it also causes the SD card to wear out and die faster.