Share your experience!
Ik heb een externe harde schijf (w.d. elements) van 320gb. Ik kan wel bestanden die erop stonden afspelen(foto, flim en muziek), maar ik kan niet opnemen. Als ik hem wil registreren, dan geeft hij de melding: registreren hdd is mislukt. Ik heb hem daarna geformatteerd op mijn pc, als ik hem dan wil registreren begint het wel te lopen maar daarna krijg ik dezelfde melding.
Kan iemand mij helpen? Ben ik iets vergeten of kan ik nog iets anders proberen of kan het zijn dat mijn harde schijf niet geregistreerd kan worden?
Voor opname op een HDD is FAT32 vereist.
suc6
Ik heb mijn HDD met succes geformatteerd naar FAT32. Toch blijf ik dezelde melding krijgen. Wat kan ik nog proberen?
Gisteren heb ik zelf een HDD geformatteerd in exFAT (had op mijn systeem geen keuze voor FAT32) en ook dat werd geaccepteerd door de EX720.
Vandaag een Hitachi 2TB Touro ontvangen. Ongeacht hoe ik deze formateer, hij is niet te registreren op de TV.
Misschien kunnen we een lijst bijhouden welke schijven geschikt/ongeschikt zijn de USB HDD.
Tot zover:
Hitachi 2TB Touro (SATA) - Niet geschikt.
WD 120Gb Caviar (IDE) - Geschikt
Ondanks dat er met regelmaat wordt gemeld dat een USB HDD gebruikt moet worden met externe voeding, heb ik toch een poging gewaagd met een externe HDD zonder extra voeding. Een LaCie Rikiki Go 1TB. Ook dit werkt zonder problemen.
Tot zover:
Hitachi 2TB Touro (externe voeding) - Niet geschikt.
WD 120Gb Caviar (externe voeding) - Geschikt
LaCie Rikiki Go 1TB (geen voeding) - Geschikt